Δράσεις

Λίστα Δράσεων

  • Όπως πάει το ποτάμι του Μάρτιν Σέρμαν

    Σε μετάφραση του Αντώνη Πέρη και σκηνοθεσία του Γιάννη Λεοντάρη, από την Παρασκευή 26 Νοεμβρίου στο Θέατρο Σταθμός.

     

    Το έργο αποτυπώνει τους θριάμβους και τις ήττες του κινήματος των ομοφυλοφίλων, πενθώντας και γιορτάζοντας αντίστοιχα για τα φαντάσματα του παρελθόντος, αλλά και για τις διεκδικήσεις του παρόντος και του μέλλοντος.  

    O Μπο, ένας Αμερικανός πιανίστας που ζει στο Λονδίνο και πιστεύει ακράδαντα πως όλες οι ερωτικές σχέσεις έχουν ημερομηνία λήξης, συναντάει στα 62 του μέσω διαδικτύου τον Ρούφους, έναν 29χρονο διπολικό δικηγόρο ο οποίος γοητεύεται από το παρελθόν που ο Μπο αντιπροσωπεύει.

    Γίνονται ζευγάρι και ζουν μαζί για δεκατρία χρόνια. Η σχέση τους φωτίζεται από αφηγήσεις για όλη την ιστορία του gay κινήματος, από τη δεκαετία του 1920 μέχρι και σήμερα.

    Βαθαίνει, δυναμώνει και βρίσκεται μπροστά στα μεγάλα διλήμματα της ερωτικής συμβίωσης: αντισυμβατικότητα ή «κανονικότητα»; Κίνδυνος ή ασφάλεια; Εξέγερση ή ενσωμάτωση; Στο τέλος, το τρίτο πρόσωπο, ο νεαρός drag performer Χάρυ, θα επιδράσει καταλυτικά στο ζευγάρι…

  • ΤΑ ΚΙΤΡΙΝΑ ΓΑΝΤΙΑ… ΑΛΛΙΩΣ..  από την θεατρική ομάδα «Theatrinoi»

    Η ερασιτεχνική ομάδα «Theatrinoi»  παρουσιάζουν την πρώτη τους παράσταση στο θέατρο Σοφούλη.

     

    Αγαπώντας τον παλιό ασπρόμαυρο ελληνικό κινηματογράφο και τους κλασικούς Έλληνες θεατρικούς συγγραφείς, μας συστήνουν τη δική τους πρόταση με «ΤΑ ΚΙΤΡΙΝΑ ΓΑΝΤΙΑ.... ΑΛΛΙΩΣ....» βασισμένη στην κλασική πλέον ταινία του Αλέκου Σακελλάριου και Χρήστου Γιαννακόπουλου. Το «Αλλιώς» θα το διαπιστώσετε στη μικρή διασκευή και στο γεγονός ότι αλλάζουν οι ρόλοι. Γυναίκες στους αντρικούς ρόλους και άντρες στους γυναικείους. Η παθολογική ζήλεια, οι αλλεπάλληλες παρεξηγήσεις και οι αξιοσημείωτοι διάλογοι του έργου, αποτελούν το έναυσμα για να μπορέσει κανείς να απολαύσει αυτή την κωμωδία καταστάσεων με γεύση πορτοκαλάδας από πορτοκάλια!

    ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

    Διασκευη: Ζήνα Δεσποινίδου.

    Σκηνοθετική  επιμέλεια και εμψύχωση ομάδας :Λένα Πετροπούλου.

    Χορογραφίες : Στεργιοπούλου Μαρίνα

     

    Παίζουν: Αστέριος Μάντης, Ζήνα Δεσποινίδου, Φώνη Ουζούνογλου, Τζένη Μόσχου, Θοδωρής  Ακουαρόνε,  Δέσποινα Αλεξιάδη, Δημήτρης Κιουρτσίδης, Anna Dachnofskagia

    Παραγωγή : Ζήνα Δεσποινίδου

     

    ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ

    26/ 27 /28 Νοεμβρίου και 3 /4 /5 Δεκεμβρίου στις 21.00

    Γενική είσοδος.:10 ευρώ

    Κρατήσεις: 2310423925

  • Μαρίνα Σπανού  «Ας μην το πούμε πουθενά»

    To Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2021 στο Block 33.

     

    Η Μαρίνα Σπανού ξεκινά τις χειμερινές της εμφανίσεις από την Θεσσαλονίκη, στο Block33 στις 27 Νοεμβρίου.

    Ας μην το πούμε πουθενά πως τo Σάββατο αυτό αγαπιόμαστε πάλι.

    Με κάτι λιγότερο από κρύες μπύρες και κάτι περισσότερο από πλεκτά μπλουζάκια, θα χωράμε ακόμα όσα μπορούμε να τραγουδήσουμε.

    Ίσως είναι πιο ζεστό το Σάββατο αυτό, αλλά ας μην το πούμε πουθενά.

    Καλλιτεχνική επιμέλεια: Χρήστος Σπανός

     

    Πληροφορίες

    Block 33

    26ης Οκτωβρίου 33

    Ώρα προσέλευσης: 21.00 Ώρα Έναρξης: 21:30

    Τηλέφωνο πληροφοριών: 2114185217 6949950530

    Είσοδος: 12€  

    Περισσότερες πληροφορίες & κράτηση εισιτηρίων εδώ 

    τηλεφωνικά στο 11876,  Public, Wind, Media Markt και στα συνεργαζόμενα φυσικά σημεία

    COVID-FREE EVENT:

    100% πληρότητα , δυνατότητα όρθιων θεατών και χορού.

    Οι κάτοχοι των εισιτηρίων, υποχρεούνται να επιδείξουν κατά την είσοδο, έγγραφο ταυτοπροσωπίας (ταυτότητα / διαβατήριο / δίπλωμα οδήγησης) και αναλόγως της ηλικίας τους, τα παρακάτω πιστοποιητικά:

  • 8 Γυναίκες

    Πρεμιέρα την Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου στο θέατρο Αλίκη.

     

    Το έργο διαδραματίζεται σε μια απομονωμένη έπαυλη, παραμονή Χριστουγέννων.

    Με αφορμή την οικογενειακή γιορτή, βρίσκονται στο ίδιο σπίτι, η Γκάμπυ, σύζυγος του μεγαλοεργοστασιάρχη Μαρσέλ, οι δυο του κόρες, Σουζάνα και Κατρίν, η γεροντοκόρη κουνιάδα του, Αυγουστίνα, η πεθερά του, η απρόσκλητη και ανεπιθύμητη αδελφή του,Πιερέτ και το υπηρετικό τους προσωπικό. Η επιστήθια οικονόμος, μαντάμ Σανέλ και η όμορφη καμαριέρα Λουίζ. Ο οικοδεσπότης Μαρσέλ, μοναδικός άνδρας του σπιτιού, βρίσκεται άγρια δολοφονημένος στο δωμάτιό του. Η αστυνομία, εξαιτίας της κακοκαιρίας, δε μπορεί να φτάσει και η συνύπαρξη των γυναικών αρχίζει να ξερνά μυστικά και ψέματα για τη σχέση τους με τον άτυχο νεκρό.

    Και οι «8 γυναίκες» του… τον κλαίνε άραγε; Όχι ακριβώς. Ταράζονται, λιποθυμούν, υποπτεύονται η μία την άλλη και σφάζονται με το γάντι, όπως ακριβώς ταιριάζει στις κυρίες της τάξης τους. Υποκρίτριες, παραδόπιστες, άπιστες, διεφθαρμένες. Όλα τα επίθετα τους ταιριάζουν. Θα μπορούσε να πει κανείς ότι υπήρξαν και θύματα; Μπορεί; Τώρα όμως αγωνιούν για τον άγνωστο δολοφόνο, που όπως δείχνουν τα πράγματα, είναι σίγουρα ανάμεσά τους. Ποια μπορεί να είναι; Όλες μοιάζουν ένοχες και όλες αθώες την ίδια στιγμή!

    Ο Ρομπέρ Τομά έβαλε την υπογραφή του σε  μια ιστορία κλασσική που είναι και σύγχρονη και γοητευτική συγχρόνως, όπως κάθε μυστηριώδης υπόθεση, ανεξάρτητα από τις θεατρικές «τάσεις» της κάθε εποχής.

  • Killer Joe του Tracy Letts

    Σε σκηνοθεσία του Γιάννη Στάνκογλου, από την Τετάρτη 24 Νοεμβρίου στο Θέατρο Εμπορικόν.

     

    Ένας καταχρεωμένος έμπορος ναρκωτικών ζητά από έναν ντετέκτιβ της αστυνομίας του Τέξας, έναν σύγχρονο καουμπόι του Νότου, που συμπληρώνει το εισόδημά του ως επαγγελματίας εκτελεστής, να σκοτώσει τη μητέρα του, ώστε να εισπράξει ο ίδιος , η μικρότερη αδερφή του, ο πατέρας και η μητριά του την ασφάλεια ζωής. Καθώς δεν έχει να δώσει προκαταβολή για τον φόνο, ο ντετέκτιβ του ζητά ως εγγύηση τη μικρή του αδερφή και εκείνος, με τη σύμφωνη γνώμη του πατέρα του, τη δίνει.

    Στα τέλη του 20ου αιώνα η κατάρρευση του αμερικανικού ονείρου και η τραγωδία της καπιταλιστικής ουτοπίας  εμπνέουν τον Tracy Letts να γράψει το έργο Killer Joe. Βαθιά επηρεασμένος από τον Αμερικανικό Νότο του περιθωρίου, το πολιτικό και κοινωνικό του βλέμμα συναντά τη μη προνομιούχα τάξη, τον λαό των τροχόσπιτων, που έχει το υποτιμητικό παρατσούκλι trailer trash («σκουπίδια των τροχόσπιτων»).

    Χωρίς να «εξιδανικεύει» τη φτώχεια με στοιχεία ανθρωπισμού, αρετής, αυτοθυσίας και ανωτερότητας, ο Letts γράφει ένα βίαιο έργο με θέμα την παθογένεια μιας δυσλειτουργικής οικογένειας. Με στοιχεία που δανείζεται από τη μαύρη κωμωδία και το θρίλερ και με επιρροές από  τον Tennessee Williams και τον William Falkner κάνει πρωταγωνιστή έναν κόσμο βίαιο, χυδαίο και αδυσώπητα σκληρό.

  • Να σου πω μια ιστορία του Χόρχε Μπουκάι

    Μια παράσταση-εμπειρία αφού ο θεατής είναι μέρος μια απρόσμενης συνεδρίας.

     

    Ο Ντέμιαν επιθυμεί να ανακαλύψει τον εαυτό του. Η προσωπική του αναζήτηση τον οδηγεί στον Χοντρό, έναν εκκεντρικό θεραπευτή, που τον ωθεί να αντιμετωπίσει τη ζωή του δίνοντας τις απαντήσεις στα ερωτήματά του με έναν ξεχωριστό τρόπο.

    Σε κάθε συνάντηση τους, του αφηγείται μια ιστορία, μια βαθιά ανθρώπινη αλληγορία, την οποία είτε αντλεί από την λαϊκή προφορική παράδοση και μυθολογία, είτε επινοεί με τη φαντασία του.

    Από 18 Οκτωβρίου μέχρι 7 Δεκεμβρίου, κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 9 μ.μ.  στο Θέατρο studio Μαυρομιχάλη και από 12 Δεκεμβρίου και κάθε Κυριακή στις 7 μ.μ.  στο Bios ( Πειραιώς 82 , Γκάζι )

    Δραματοποιημένο το εμβληματικό κείμενο του Χόρχε Μπουκάι με φρέσκια και κωμική ματιά, σε μια παράσταση που αποσκοπεί  να κάνει το κοινό συνένοχο.

    Οι θεατές εμπλέκονται ενεργά στο έργο.

    Το δίπολο θεραπευτή και θεραπευόμενου αντιστρέφεται, οι ρόλοι ανατρέπονται.

    Οι ιστορίες ζωντανεύουν γλαφυρά, ενώ ηθοποιοί και θεατές γίνονται αμοιβαία κομμάτι μιας ιδιάζουσας «θεραπείας».

    Συντελεστές

    Διασκευή / Σκηνοθεσία: Δημήτρης Πλειώνης

    Σκηνικά / Κοστούμια: Μαντώ  Ψυχουντάκη

    Μουσική: Νάσσος  Σωπύλης

  • Το Τάβλι του Δ. Κεχαΐδη από την Ομάδα Roswitha 

    Νέα παρτίδα στο Χαλκιάς Παλλάς από τη Δευτέρα 22/11  

     

    Ήταν Μάρτιος του 2019, όταν η παράσταση ξεκίνησε το ταξίδι της από τα καφενεία της Αιτωλοακαρνανίας, ενταγμένη στο πρόγραμμα του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Αγρινίου. Λίγους μήνες αργότερα, ως ανεξάρτητη πλέον παραγωγή, συνέχισε με μεγάλη επιτυχία την πορεία της σε ιστορικά καφενεία της Αθήνας. Έπειτα από αναγκαστική παύση λόγω lockdown, η Ομάδα Rodwitha είναι έτοιμη για μια ακόμη παρτίδα.

    Το Τάβλι του Δημήτρη Κεχαΐδη, σε σκηνοθεσία Δανάης Σπηλιώτη, επιστρέφει για έναν ακόμη κύκλο παραστάσεων. Νέος χώρος, σημειολογικά φορτισμένος, που υπογραμμίζει ό,τι και το εμβληματικό έργο του Κεχαΐδη: τα λάθη, τα πάθη και τα όνειρα του Νεοέλληνα να πιάσει την «καλή». 

    Πρεμιέρα Δευτέρα 22 Νοεμβρίου στο κέντρο διασκέδασης Χαλκιάς Παλλάς.

    Λίγα λόγια….για την υπόθεση

    Ο δαιμόνιος Φώντας προσπαθεί να πείσει τον λαχειοπώλη Κόλια να βάλουν μπροστά μια μεγάλη δουλειά για να πιάσουν επιτέλους την καλή. Καταστρώνουν τα σχέδιά τους, αναζητώντας μια καλύτερη ζωή, μα εύκολα ολισθαίνουν στην ψευδαίσθηση και την ονειροπόληση. Το σχέδιό τους είναι ουτοπικό, ανεδαφικό, απαράδεκτα εξωφρενικό. Όπως όλα τα μεγάλα σχέδια. Και το πιστεύουν. Ή θέλουν να το πιστέψουν για να αισθανθούν την ανάταση που τους βγάζει έξω από την μιζέρια του μέσου όρου. Έξω από την ηττοπάθεια και την παραδοχή ότι η ζωή θα είναι πάντα αυτή. Πάντα τέτοια.

  • Glorious: Η πιο φάλτσα σοπράνο που πέρασε από τη γη

    Με την Κατερίνα Βρανά και τον Γιώργο Καπουτζίδη στο Θέατρο Ήβη. Πρεμιέρα την Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2021 και κάθε Κυριακή, Δευτέρα και Τρίτη.

     

    Ένα παιδί-θαύμα που αγαπά τη μουσική γίνεται όταν μεγαλώσει μία σοπράνο που δεν μπορεί να πετύχει ούτε μία σωστή νότα. Παρόλα αυτά αποκτά φανατικούς φίλους που την ακολουθούν και τη χειροκροτούν κι ας είναι οι ερμηνείες της για γέλια και για κλάματα: η Florence Foster Jenkins, το μουσικό φαινόμενο της δεκαετίας του ’40, έκανε πολλά κεφάλια να γυρίσουν προς το μέρος της και άφησε εποχή όχι μόνο με τις φάλτσες νότες της, αλλά και με την αγάπη της για τη μουσική και τους μουσικούς!

    Τη φοβερά διασκεδαστική αλλά και γλυκόπικρη ιστορία της φάλτσας ντίβας Florence Foster Jenkins διασκευάζει και σκηνοθετεί  η Θέμις Μαρσέλλου, με την σούπερ σταρ της stand up comedy Κατερίνα Βρανά στο ρόλο της Φλόρενς και τον πολυτάλαντο Γιώργο Καπουτζίδη, που επιτέλους ξαναβλέπουμε στο θέατρο μετά από καιρό, στο ρόλο του συντρόφου και μάνατζέρ της, St Clair Bayfield.  

     

    Μία γλυκόπικρη αληθινή ιστορία

     

  • Στα σκουπίδια του Σάιμον Στίβενς

    Ένα πανκ ερωτικό παραμύθι στην Αγγλία του 1979 ζωντανεύει στο Θέατρο Αμαλία, κάθε Δευτέρα και Τρίτη του Νοεμβρίου.

     

    Ανατροπές, ενέργεια και ιλιγγιώδης πανκ ρυθμός, σε μία ιστορία αγάπης αληθινή και σκληρή, ανάμεσα σε ανθρώπους που λαχταρούν να συνδεθούν για να μπορέσουν να επιβιώσουν σε μια κοινωνία στα πρόθυρα της καταστροφής, που ίσως δεν διαφέρει πολύ από τη δική μας. «Η κυβέρνηση αλλάζει και αυτό είναι κάτι. Δεν θα ξανακάνουμε τα ίδια λάθη.»

     

    Στόκπορτ, 1979: Λίγο μετά τον βαρύ απεργιακό «χειμώνα της δυσαρέσκειας» και λίγο πριν από τις εκλογές που θα αναδείξουν την πρώτη γυναίκα πρωθυπουργό της Μεγάλης Βρετανίας, Μάργκαρετ Θάτσερ, ένας έρωτας γεννιέται μέσα «Στα Σκουπίδια» που πλημμυρίζουν τους δρόμους της μικρής εργατούπολης, αλλά και όλης της χώρας, λόγω των απεργιακών κινητοποιήσεων των οδοκαθαριστών.

    Η Κάθυ, μία δεκαεπτάχρονη ανύπαντρη μητέρα, ερωτεύεται παράφορα τον Τζων, έναν σεσημασμένο διαρρήκτη. Όνειρό της, να αλλάξει τη μίζερη ζωή της. Η ζωή, όμως, έχει άλλα σχέδια γι’ αυτήν.

     

  • Βήτα Πεις "Ροή Του Μέλλοντος" live στην Αθήνα

    To Σάββατο 13/11 στο Fuzz Club

     

    19 χρόνια μας χωρίζουν από το μακρινό 2002 και τις πρώτες ζωντανές εμφανίσεις και δισκογραφικές απόπειρες των Βήτα Πεις. Ακόμη επίκαιροι, για πάντα διαχρονικοί, θεωρούνται δικαίως ένα από τα πιο ιδιαίτερα acts που πέρασαν ποτέ από το ελληνικό rap στερέωμα. Οι ΒΠ αγαπήθηκαν από τους οπαδούς στην πορεία των ετών, όχι μόνο για το ιδιαίτερο στυλ και το ποιοτικό υλικό τους, αλλά και για την αφοσίωσή τους στο underground spirit, την οποία άλλωστε υποστήριξαν διανέμοντας δωρεάν ψηφιακά τις περισσότερες κυκλοφορίες τους.

    Κρατώντας πάντα χαμηλά τους τόνους off-stage και ψηλά το ποιοτικό επίπεδο κάθε μουσικής τους απόπειρας, δεν σταμάτησαν να εκπλήσσουν ακόμη και τα τελευταία χρόνια, με την σποραδική, αλλά πάντα ηχηρή παρουσία τους. Το τελευταίο τους δισκογραφικό εγχείρημα, με τίτλο "Ροή του Μέλλοντος", με τους Άσαρκο και Hatemost στα mics, τον DWMNDV στην παραγωγή και τον Rigo στο μπάσο, ήρθε να αναζοπυρώσει τον ενθουσιασμό μίας ολόκληρης γενιάς οπαδών που περίμενε την επόμενη μεγάλη κίνησή τους.

    Το Σάββατο 13 Νοεμβρίου, οι Βήτα Πεις παρουσιάζουν την "Ροή Του Μέλλοντος" ζωντανά στο Fuzz Live Music Club της Αθήνας και θα είμαστε όλοι εκεί!

     

    Περισσότερες πληροφορίες και διάθεση εισιτηρίων εδώ.

Σελίδες